Kızlar bebeğim 3 ay 8 günlük
anne sütü ( sağarak) + mama gidiyoruz
Normalde 3 saatte bir 90-120 arası içerdi
Ve yine normalde gündüz 2-3 saat uyurdu düzenli
1 haftadır ne süt içiyor ne uyku uyuyor
Gazı azalmıştı bu hafta yine pik yaptı
Atak mıdır bu nedir acaba ?
Gündüz uykuları yok zaten uyutuyorum 10-15dk sonra uyanıyor
90cc sütü 6 saatte bitiremiyor
Çok üzgün ve yorgunum
Var mı böyle olan ?