CananAtilla 10 günlük annesiniz, hormonlarınız tavan, hala anneliğe alışmaya çalışıyorsunuz, bebeğinizi doyurmaktan başka Bi şey düşünmüyorsunuzdur muhtemelen, sezaryen olmuşsunuz, yeni yeni toparlanıyorsunuz, diğer yanda anneniz, sizi doğuran büyüten bugunlere getiren, torun sahibi olduğu İcin dünyalar onun olan, hayatınızdaki en önemli insan, işini gücünü bırakıp sizin iyileşmeniz İcin uğrasan, Bi yandan da torunu İcin canını verebilecek Bi kadın.. Yaşadığınız olay büyük bir talihsizlik, kimse böyle olsun istemezdi, böyle hissetmeniz de cok normal, zamanla gececek tir, bebeğiniz büyüyecek, siz iyileşeceksiniz, her şey daha mümkün görünecek zamanla merak etmeyin, annenize güvenin, kolay kolay Bi şeycik olmaz Allahın izniyle, duayı dilinizden eksik etmeyin 🙏❤️