Aynr422 Arkadaşlar yeni dogum yaptım kızım 5gunluk alt kısmnda bezini dgstrrken az az kan görüyrm norml mi bu durum 😢
Gzmefnn Aynr422 ben normal olduğunu biliyorum akıntı gelmişti endişelendim doktor kanda gele bilir normal yeni doğduğu için demişti ama yine de doktora danışmak iyi olur
Suveyda Aynr422 benim de bebeğim yeni doğduğunda vajinadan geliyordu 1 hafta sürdü doktor kız bebeklerde normal dedi anneden hormonlar geçiyormuş. Siz yine de doktorunuza danışın isterseniz.
princess-mom @Aynr422 Aynı durumu bizde yaşadık kan sandık ama değilmiş bez de renk değişikliği yapabiliyor resmini çekip Doktorunuza gösterin.
Minikutay Süt ürünlerini tüketmeyip takip edin emiyorsa yada Baska birseye alerjısı olabilir Dr a gidin