OptimusPrime oyoyoyyedibeni Hiç duymadım vitamin ve türevlerini sadece eczaneden almayı doğru buluyorum.
oyoyoyyedibeni OptimusPrime ben daha önce de internetten aldım sorunsuz geldi ama bu siteden almadım diye soraym dedim
OptimusPrime oyoyoyyedibeni Olabilir. Kendi görüşüm ben bu tar şeyleri oejinal gibi kopyalamak çok mümkün. El altı çok fazla obiliyor sağlıkta risk almıyorum Şikayetvar.cok olarak falan aratın bebce alan var mı, şikayet varmı diye