Kızlar 4.5 aylık bebeğime 5 gündür antibiyotik veriyorum. Kulak ağrısından ve idrar yolları enfeksiyonu için aile hekimi yazmıştı. Dünden beri açık yeşil ve sulu kaka yapıyor acaba yan etki mi yaptı ? Antibiyotiği kessem mi yoksa 2 gün daha devam mı etsem başka herhangi bir yan etki yapmadı. Aile hekiminin De numarası olmadığı için soramadım.