Sutlukahveeee Oğlum bugün ilk dozunu oldu aşırı huysuz ya o sakın bebek gitti resmen çok ağlıyor sürekli cukacta durmak istiyor ne zaman gecer bu
MH2022 Sutlukahveeee geçen hafta olduk bizde önce yeşil kaka oldu mukus kan yoktu sonra bebeğim kabız oldu tuvaletini çok zor yapıyor aşırı ağlıyor kusuyor gündüzleri uyku sıfır gece uykuya direniyor atak haftası mı aşı mı anlamadım
Yasemin5 Sutlukahveeee bu gün 2. Dozu olacak bebeğim. Dediğiniz gibi ilk doz çok hızursuzluk yapmıştı bebeğime. Sakin olalım ilgi gösterrlm. 2-3 güne geçiyor☺️
0000Bahar Hadi ya bizde 25de olacağız 2 ay aşı bile bizim huyları değiştirdi her ay başka bir şeyle tanışcaZ galiba