Kızlar kafayı yicem 10 gün sonra 7. Ay olacağız mama yı 70 cc lerde içiyor uzun süredir aralarınıda çok açıyor saat olarak. Ek gıdada ağzını kapatıyor hiç oralı değil. Bu çocuk çok güzel mama içerdi. Kilo alımıda durdu gelen dişi yok dr baktı kan idrarda normal ama yemiyor. Bir yöntemi iştah açıcı bir şurup birşey var mı ne yapabilirim ek gıdaya o kadar okuyarak dikkatli başladık. Ama yemiyor yemediği gibi zaten çok öncesinde mamayıda aşırı azalttı. Ne olacak böyle bir akıl verin ne olur. Her öğün zamanı biberon ve ek gıdada strese dönüştü herşey belli etmiyorum ona ama o kadar üzülüyorum ki. O kadar iştahlıydı bebeğim biberona bir vurup itiyor aman allahım. Huzursuz değilse aç değildir tezi tamamen yanlış her zaman için geçerli değil iştahsız olan çocukta işe yaramıyor. Keyfi yerinde ama içmiyor kilo alımı durdu. 2 gecedeir de ha bire kalkıyor bazen 40 içiyor yatıyor o kadar ağlamaya. Uyku sersemi kaldırıp deniyorum artık onuda içmiyor eskiden içerdi. Nolur bir yöntem verin şurup murup yada doğal drlar ın bu dönemde size önerdiği bir destekleyici ne oldu. Ha dipnot atak haftası olabilir demeyin 1,5 2 aydır böyle