Muhammedeminannesi Doğum yapalı 2 ay oldu geçen aya göre 6 gün gecikme oldu ilk 2 gün kasık ağrısı vs oldu doğumdan sonra gecikme normal mi acaba? Yoksa çok korkuyorum😬
01_10-2020 Muhammedeminannesi benimde doğumdan sonra 6 ay oldum bu ay gelmedi gecikti bilmiyorum ağrı gelcek hissiyatı var ama gelen yok
Hayat123456789 Muhammedeminannesi korkutmak gibi olmasın ama 5 ay oldu doğum yapalı düzensiz oluyordum adetim 15 10 gün falan sürüyordu bu ay 5 gün geçti heralde düzensizlikten dedim emzirmiyorum bu arada doktora gittim 4 haftalık hamileymişim kan yükseldi kalınlaşma olmuş kese yok daha 🤦🏼
Muhammedeminannesi Hayat123456789 Bende emzirmiyorum canım bilmiyorum çoğu doğumdan sonra bi süre olur düzensizlik diyor kimi gebelik olabilir tekrar diyo test alıp yapmaya bile korkuyorum
aleynaD01 Hayat123456789 ya bende 6 ay oldu doğum yapalı iki ay oldu adet oluyorum bu ay daha olmadım 15 gün gecikti çok korkuyorum daha testte yapmadım
01_10-2020 Muhammedeminannesi bugun 8. gün daha yapmadım yarından sonra yapıcam acaba gelir mi diye bekliyorum ama stresten de ölücem
Hayat123456789 Muhammedeminannesi sen yap yine de varsa da allahtan ne yapalim çok ağladım sızladım bebeğim küçük diye ama elden gelen bişey yok rabbim vermiş diyorum artık hayırlısı olsun canım hakkınız da
BebekC Ben de doğumdan sonra ikinci adetim gecikti epey 10-15 gün filan. İlk 1 sene düzensizlik normal hatta çoğu insan adet bile olmuyor. Ama yine de şüpheniz varsa test yapın tabi.
aleynaD01 BebekC bende 6 ay oldu doğum yapalı iki aydık adet oluyordum bu ay olmadım ya 15 gün gecikti daha test yapmadım çok korkuyorum
01_10-2020 Muhammedeminannesi tamam inşallah yoktur sende dua et hayırlısıyla daha bebişim lerim var 2,5 yaşında 7 aylık 😕😕