Hilalanr Kızlar emzirirken saç boyattınız mı? Boyattıysanız kaçıncı aydan sonra ve hangi marka, öğrenebilir miyim?
mihra2022_ Hilalanr bebeğim 2.5 aylıkken yani yeni biyattim emziriyorum da hiç bir sorun olmadı 🫶zaten doktorum asla sorun olmaz dedi boyattım. Hatta şimdi kızımın ismini koluma dövme yaptıracağım .