Merhabalar 3 aydır fark ediyorum adetim yaklaşırken öyle bir göğüs ağrım oluyor ağlayasım geliyor hayatım boyunca ilk kez bu ağrıyla hamile kaldığımda karşılaşmıştım 3 ay önce olunca koşa kola test aldım negatifti rahatladım hava değişimi falandır dedim ama üç aydır üst üste her adet öncesi dehşet bir ağrı yaşıyorum ilaç içiyorum kesmiyorda var mı başına gelen çözüm bulan ya da doktora gitsem kime gidicem? Sol göğsümde bi kitle var ilk kadın hastalıklarına gittim o ultrason istedi ama sonuçtan sonra genel cerrahiye yönlendirdi oda mr istedi mr dada belli olmadı ne olduğu iğneyle alınması için çok büyük ameliyatla alınması için çok küçük 6 ayda bir kontroldeyim şimdi bir dahaki kontrolüme 3 ay var acaba onunla bir ilgisi olabilir mi ama kitle 1.5 senedir var nerdeyse uzun oldu hakkınızı helal edin 🙏🏼🙏🏼🙏🏼