Kızlar sabah 8den beri oğlumun ateşi var . 3 buçuk aylık . Hemşiresini aradım 37.5 kol altından ölçtüm orta ateş bi ılık duş aldır dedi . Sabah calpol verdim düştü tekrar çıktı . Ilık duş aldırdım 5 saat sonra tekrar calpol verdim , elleri ayakları soğuk diğer kısımlar sıcak . Başka herhangi Bir hastalık belirtisi yok sadece ateş. Ne yapabilirim başka ? 4-5 gündür çok huysuzdu zaten , çok fazla ağlıyor. Hastaneye götüreyim mi ?