Bir aya yaklaştı, düzelmedi. Sağ göğsümde süt var, doluyor şişiyor. Sol göğsümde tık yok.
İş yerinde iki kere sağım yapıyorum. 15 dk sağıyorum soldan 30 cc anca çıkıyor.
Hani sütüm gidiyor desem sağ göğsümde problem yok ki. 4 litreye yakın su içiyorum. Her sabah helva yiyorum ekstra. Bebeği iki göğsümden de emziriyorum. Hani süt az diye solu boşalamıyorum ama yok yani. Tıkalı vs de değil bu arada dediğim gibi süt geliyor ama az. Ağrı sızı vs yok zaten.
Neden olur, ne yapmalı?