tugbaoz92 Yeni doğum yaptım. Bebeğim 1 haftalık doktorum isteğe bağlı 2. Haftada kardiyoloji randevusu verdi. Aranızda götüren var mı neye bakılıyor ?
Bukrelinam tugbaoz92 bana da götür dedi de bizim ilde yok benimde kafami çok kurcaladi kontrol amaçlı git dedk ama içime kurt dustu
Hcerenk Buyuk ihtimal kalbinde ufurum duymustur ya da tam emin olamamistir. O yuzden uzman kisi baksin diye yonlendirmistir. Oglum 1 aylikken dotorumuz bizi de gonderdi. İhmal etmeyin ve doktorunuz dediyse gidin muayeneye
Hcerenk glfzltt masum ufurum cikti. Her yenidoganda gorulen ufurum dedi. Daha getirmenize gerek yok dedi kardiyoloji doktoru