37 günlük bebeğim sağ sol göğüs emziriyorum 1 saat bazen 1 saatten fazla emiyor ikisini de bir başlıyorum emzirmeye gazını da çıkartmak derken saatler geçiyor. 1 aylık kontrolünde kilo alımı iyiydi ama neden bu kadar çok kalıyor göğsümde böyle bir durum yaşayan var mı