Cemre_-53 yani sorunlarimiz bir değil aslında bizim tiroid hormonu yüksekti erken doğanlarda oluyomus sonradan hormon değerleri yerine oturuyormuş o zamana kadarda ilaç takviyesi vermek gerekti yani hala ilaç kullanıyoruz günlük küçük bir hap .. ve her ay kontrole götürüyorum fiziksel gelişimlerinde bakiyor büyüme ve gelişmede sorun yok şimdilik aylarıyla uyumlu tiroid değerinde sınırlar arasına girmiş ama önlem amaçlı bırakmadık ilacı yinede