Vallahi kafayı yemek üzereyim artık bebeğim 41 günlük kesinlikle uyumuyor sürekli ağlıyor bıktım ne yapsam ne etsem susturamıyorum birkaç gün önce gayet rahatdık ama yine başladı zaten beni emiyor sürekli sayarak veriyorum dakika başı süt sağmak onu vermek sonra bir daha aynı dongute girmek beni çok bezdirdi bebeğim günde sadece 2 saat uyuyor gece uykusu hiç yok bu 2 saat içerisinde yemek temizlik kendi ihtiyaçlarım hepsini yapmak zorundayım aksi halde diğer zamanlar yapamıyorum ya insanlar derdi ben bakım yapamıyorum giyinemiyorum edemiyorum diye ama gerçekten de öyleymiş yani eşimle aynı yatakta yatamıyorum bebeğim durmuyor salonu alıyorum çünkü eşim sabah erkenden işe gidiyor ve bebek sesinden uyuyamıyor sabaha kadar ağlıyor ben de mecburen o uyuyana kadar salona gelmek zorunda kalıyorum hiç uyumadığı için mecburen bütün gecem salonda geçiyor bu ne zamana kadar böyle devam edecek ne zaman bitecek kafayı yemek üzereyim artık