Kızlar prematür ikiz bebeklerim var 30 haftalık doğum oldu synagis aşışı için rapor çıkardık 2 aydır vuruluyorlar ilk ay 1 doz oldular ama şuan haftalık dediler her hafta vuruluyorlar bu aşıyı vurduran varmı sizler nasıl kullanıyorsunuz bilgi verirseniz sevinirim