OzcaNimet Haticekale58 Bende kullanıyorum. Ara sıra oğluma veriyorum. Bize profesör önermişti yan etkisi yokmuş rahatlıkla kullanabilirsiniz.
Medusaraf Haticekale58 dün doktoruma sordum burada görüp tavsiye etmedi canım. Oğlum 5 aylık önermiyorum dedi dişleri kaşınır kaşınır elbet çıkar dedi ben de almaktan vazgeçtim
xxxx bize doktorumuz tavsiye etti ancak çok sık kullanmayın, iyice dişleri kaşınır huzursuzlanırsa kullanılabilir dedi, bir paketi açtım uyguladım rahatladı ama mecbur kalmadıkça açmadım
Zeyhan Geçen hafta çok huysuzdu kızım 3 kez verdim üstüste.üzerinde hiçbir yan etkisi yoktur yazıyor.eşim de diş hekimi bir sakınca görmedi vermekte
Deletedmom423 Zeyhan OzcaNimet kaç aylıktan sonra kullanılıyor bide diş dışarı ucu cikincami kullanıliyorn
Zeyhan Deletedmom423 5. Aydan beri kullanıyoruz biz.bebeğin çok çok huysuz değilse anlarsın zaten diş sıkıntısı olduğunu.gece sık uyanma,emerken ısırma vs. O zaman vermelisin.dişin ucu çıkınca rahatlıyorlar zaten damağı yarana kadar oluyor sıkıntı
OzcaNimet Deletedmom423 Doktorumuz 5. Ayda vermişti galiba bize. Diş ucu çıkmadan da verebilirsiniz. Doktorumuz bize dişi rahatsız etmeye başlayınca verebilirsiniz demişti.
Medusaraf OzcaNimet bizim de 5 aylık dün sordum doktorumuza burada görüp te tavsiye etmiyorum kullanma dedi canım. Gerek yok kaşınır kaşınır çıkar dedi 😊🤔
Deletedmom423 OzcaNimet dışının ucu çıktıda yinede rahatsız oluyor gibi çok huysuz bende almadım daha yarın almayı düşünüyorum bide biri çıkınca arkasından 2. Hemen gelirmi
OzcaNimet Medusaraf Bizim doktorumuzda çok huysuzlanırsa bunu kullan jelleri kesinlikle önermiyorum demişti. Ben ara sıra kullanıyorum artık karar sizin ☺️
Medusaraf Deletedmom423 bilmiyorum canım ama vallahi doktorum aynen böyle dedi dün sordum hemen mesaj atıp alma gerek yok dedi bende almaktan vazgeçtim burada çok öneriyorlardı o yüzden sormuştum ben de
Omma Diş döneminde uykuya geçmeden önce çok huzursuzlanıyordu ağlıyordu bebeğim. İçeriği temiz olduğu için aldım çok faydasını gördüm