Oglum_55 merhabalar kızım 7ay22günlük. Sabahları yumurta sarısı-labne-ıhlamur+bezen avokado veriyorum bitanede meyve (elma-armut-muz-havuç) yada pankek yapıyorum bazende omlet. Yumurta yoksa irmikli pişirip içine bi meyve rendeliyorum cevizle beraber,ılıyıncada biraz pekmez koyuyorum öyle yiyor. -akşamları muhakkak çorba (mercimek-sebze-tarhana-yoğurt) yanınada bizden yiyebileceği tuzsuz ne varsa. Bugün mesela fırında sebze yaptım onunkileri ayırsın sadece yağladım. Gibi gibi. Öyle büyük tarifler bilmiyorum,çokta açılamıyroum yavaş ilerliyorum açıkçası,anne sütü ağırlıklı gidiyoruz. 8. Aydan itibaren kıymaya balığa geçicem onu bekliyorum:) yemeklerin yanında kendi yaptığım yoğurduda veriyorum ve çorbalara et suyu koyuyorum. Size fikir olsun,fikir almak içinde bende burda bekliyim:)