Bebeğimin süt ve süt ürünleri yumurta dana eti alerjisi mevcut.1 aydır asırı iştahsız sadece mama alıyor.Şu an 5 ay 10 günlük kilo alımı durduğu için doktorumuz ek gıdaya başlattı.Reflu tanısı da koydu.Aptamil prosyeno kullanıyorum bebeğim artık içmiyor.Reflü için ilaç başladık.Önerdiğiniz mama var mı ? Aynı durumu yaşayan? AR mamaların içinde süt ürünleri var mı ?