Kızlar 13günlük olduk göbek bağımız hala düşmedi çok az kaldı incelmiş baya ama iltihaplı gibi sulu ici napmak gerekiyor başınıza geldimi sağlık ocağına götürdüm düşmesine yakın olabilir önemli olan daha çok sıvı ve kan gelmemesi dedi var mı başına gelen 