Merhaba geçmiş olsun bebeğiniz çok küçük doktora gidin mutlaka. Buharlı hava makinası kullanabilirsiniz yoksa kalorifer peteğine su koyabilirsiniz hava nemli olsun. Göğüse ve sırtına doğal zeytinyağlı bez koyabilirsiniz. (bebeğin tenininı yakmasın çok bol bulamaç yağ koymayın) ve emiyorsa eğer bol bol emzirmek gerekiyor. Bir de burnu tıkalı mı? Serum fizyolojik ile sürekli açmanız lazım. O dönem bizde de olmuştu, hafif hırıltı ve aksırığı vardı. Burnu dolmuştu günde 3-4 kere serum fizyolojik yağıp hortum ile çekiyorduk. Bazen sırtına hafifçe vurarak balgamı çıkarıyorduk. Zaten o yaşta bebeğe ilaç verilmiyor genelde. İlk aklıma gelen bunlar oldu. Umarım ciddi bir şey yoktur yine de doktora götürmekte fayda var sevgiler 🌸