Birgün kaka yapmadı ertesi gün iki kere peşpese doldurdu bezi sabah tekrar bidaha sonra yine akşam bidaha yatarken bidaha sabah bidaha bu kadar çok kaka yapması normal mi yemesi de iyi boğazımiz sağlam da bu kadar yapmazdı diş çıkarma döneminden kaynaklanabilir mi?