heymom__ Yani öyle oturup beni dinlemiyor, kitabı ısırmaya çalışıyor çoğunlukla😂 Ben resimleri anlatıyorum bak kızım bu möö diyorum parmağımla o da parmağını koyup böö diyo😂 Öyle anlatarak gösteriyorum, alışması için. Kendi sayfaları falan çeviriyor, elimi tutup resimlere koyuyor falan. Büyüdükçe daha rahat olur ama en azından kitap mevzusuna alışır böylece