Happyyyyyy ikizlerimin biri 19 günlükken biri 20 günlükken yoğun bakıma alındı. Birisi 11 gün birisi 14 gün kaldı. Cok zordu o günler hiç geçmeyecek gibiydi. Nefes alamamıştım ikisini de yoğun bakıma bırakınca. Evde duramadım nefes alamıyorum diyordum ölecekmişim gibi hissediyordum. Cok şükür geçti. 7. Ayımızı doldurduk bile. Allahım acil şifalar versin. Allah’ın izni ile sağlığına kavuşur minik 🌺