Mutehayyill Herkese merhaba Bebeğim 7 aylık üst ön diş etinin (dişin geleceği yerin) morarıp şiştiğini gördüm bugün, çocuk diş hekimi ile görüştük masaj yapmamızı ve jel sürmemizi söyledi.. daha önce böyle bir morarma yaşayan var mı