Htca bize acil lazım oldu bı akrabamızın kompresörlü nebulızatörünü kullandık ben sıparıs verene kadar, yarım saatte bıtmedı, hem cok uzun sürdüğü için hemde çok seslı oldugu ıcın işkence cektım resmen, ardından netten arastırıp aldım, iki marka var cok ıyı, nexus ve nımo, sarjlı küçük olanlardan al kesınlıkle ıkısıde süper arkadasımda nexus var ben alacagım sırada nexus bın lırayı gordu nımo ındırımdeydı nımo aldım 700 gbı bı ücrete, 4 mılım sıvı 8 dk ya bıtıyor hıc sesı yok, cocuk uyurken bıle verebiliyorum ve kucucuk hıc yer kaplamıyor dıgerlerı kocaman ve kaplı ıvır zıvırı cok yer kaplıyor