Benim kızım 23 aylık oğlum 3 aylık. Elhamdulillah ikisininde sakin rahat yapıları var. Kızımın uslu olmasından sebeple birazda ikinciyi hemen yaptık. Hemde zaten hali hazırda bir bebek büyütüyoruz dedik. Uykuları beslenmesi bakımı vs oğlumun da aynı şekilde rahatlıkla karşılıyorum. Bazen kızım huysuz olabiliyor ama kardeşiyle beraber vakit geçiriyor sakinleşiyor. dışarıdan çok ağız nasıl bakıcaksın zorlanıcaksın olmaz falan diye çok konuştu ama elhamdulillah Allah dağına göre kar veriyor. Rabbimin yardımıyla ikisine de bakabiliyorum.