ZeyneppT 2 ay 10 günlük aynı durumdayız… Kaka sıvı, hatta sıvı krema kıvamında, yetişkinde görsem ishal derim. Sarı renkte. 5-6 günde bir yapıyor. Ve sürelli mütemadiyen ıkınıyor…. 3. Aydan sonra düzelebiliyormuş, bazısında 6. Aya kadar devam ediyormuş.