Limonlukurabiye biraslanmiyavdedi aynen öyle uykudan feragat etsen işleri yapmaya motive olamazsın etmesen de iş yapmaktan sıkılırsın ay kısır döngü valla 😃
Limonlukurabiye Aysin3838 ne güzel namaza başlamayı bende çok istiyorum herşeyin ilacı namaz biliyorum.
Limonlukurabiye Asyapolat ayyy neden böyleyiz ki acep 🤣 bende öyleyim sürekli gözüm yatmada her işi ertelerim ve ertelerken de bi bahane bulurum 😂
Asyapolat Limonlukurabiye aynen en güçlü bahanem de zaten bebek gece uyumayacak biraz dinlenmek hakkım. Sonra bebe uyanır ve hiçbir iş yapılmaz😅