Aslannuu Uykusuzhergeceeee Bestironu 5.aylıktan beri doktor 16 damla kullandırıyor 7.ayında başka doktora gittik o yüzden merak ettim belki daha fazla vermek gerekir diye
Aslannuu 1Mother1Boy 7 aylık 5.ayda 16 damla kullanıyorduk kilosuna göre ver demedi üzerinden 2 ay geçince yükseltmek gerek mi diye merak ettim şuan 10 kilo 10 damla versem 5 aylıkken niye 16 damla verdim 🤦♀️🤷🏼♀️
1Mother1Boy Aslannuu Şuan ikisini de kullanıyorum benim oğlum 3 yaşında olduğu için kilosunu göre vermiyorum. Siz kilosuna göre vereceksiniz
Kaybolan Aslannuu 8 buçuk aylık 12 kilo bizim demir düşük çıktı sabah akşam 10 damla veriyoruz ikisini de kullanıyoruz biz aynı hesaplar yaklasık genelde kilo baz alınıyor
guno Berilsmom46 üşenmedim bestiron dağıtıcı firması ile görüştüm. Mutlaka kilo başına iki damla kullanılmasını önerdiklerini söylediler.
AyamBet_Kerem Aslannuu ben de bekliyim bebeğim alerjik ocean microfer kakasında uzun uzun kılcal kana sebep oluyor bestironda yaşamadık ama onu da ayarlaması çok zor