Tgbtn 1 Ocakta kutlayan da var 11 Ocakta kutlayan da ama doğru olan 11 Ocaktır. Benim bugün kutlamamın nedeni 1 Ocak olup sorun çıkmaması yılbaşı ile denk gelmemesi bu güzel fethi de onun için kullanmamak, 11 Ocağı da bekleyebilirdim ama bir an önce yazmak istedim çünkü benim için çok kıymetlidir dayanamadım. 🙈