Armoni Kızlar bebegim 7 günlük aniden hareket ettirdiğimde ya da uyurken üstünü örttüğümde sıçrıyor bu normal mi?
pasaklisinkukuli Armoni evet canım daha dünyaya alışamıyor elleri serbest kalınca daha çok korkuyorlar ama benim kzıım ellerni kundaklatmadı hiç
Mihriiii Armoni yarım kundak yapmayı deneyin. moro refleksinin önüne geçmiş olursunuz hemde daha güzel uyur