AgresifAmaKediGibi Pasifleştiriyormuş çocukları. Bir de işte çok ışıklı çok fazla uyaran var. Onun yerine çocuğun daha aktif olacağı kitaplar, duyusal oyunlar vs tercih edilmeliymiş. Biz de 18 aylıkken falan fark ettik işte 🥲 Bir de yavaş yavaş eşleştirmeli tak çıkar oyunları çok iyiydi. Severdik onları. Basitten zora doğru deneyebilirsiniz.