loringamze kizlar kizim.bi hastalandi grip olmafi ama usttu biraz sogk alingili oksuruodu bi istahsiz zorls emzirmeye calisiom emmiyo zorla mama yapiyrm icirmeye calsiyrm yok ek gidaya gectik biseyler vermeye calisiom.agzini kitlioo ay napcmi sasirdim istah acici ben ne verip nasl yapablrm zaten zayif bi bebek iyce zayflycak die korkuyrm . Birde 7. ay 4 gunlk olduk artik herseyi yedireblrmiyim kiyma sogan vs vs ..
Melmus loringamze bizde ayni hastalik oksutuk var grip burnu akiyor ve istahsiz siz sonra toparladiniz mi korkuorum zayiflicak suzuldu sanki yaa vitamin almismiydinjz
Nur06 Bizde aynı hikaye malesef bi hastalandı çok mızmız ve yemiyo suyu bile zorla tutup 2 3 çay kaşığı zor veyorum geri çıkarıyo kusmak için kendini aşırı zorluyo anlamıyorum bilgisi olan lütfen paylaşsın
loringamze Nur06 bizde aynii ya gecen devam sutunu bile kasikla vermeye calistim surekli agzindan puskurtup durdu dedim.ne gecerse bogazndan artik napcagmi sasirdim.cok uzuluyrm. bu duruma :(