Soybaa_family Kızlar ek gidaya ilk ne zaman başladınız ve neyle başladınız acaba benim bebeğim 4 aylık başla diyor herkes ama ben erken. Buluyorum
aliaras_2022 Soybaa_family doktorumuz kilosuna baktı 5.5 aylıkken tadımlıklara artık başlayabilirsin dedi
Asyaveannesi04 Soybaa_family herkes doktor mu acaba? Bebeğin midesi buna hazır mı anne sütü yada formül mama ilk 6 ay biz ek gıdaya 5 ay 20 günlükken tadımlarla başladık çay kaşığı ölçüysüyle
Deletedmom_62 Soybaa_family 4 ay çok erken mama yiyorsa 5_5.5 aylık anne sütü alıyorsa 6 aylık. Tabiki bebeğin hazır olması önemli mesela siz yemek yerken o da hevesleniyo mu bir yiyecek uzattığında ağzını açıyor mu , oturabiliyor mu bunlar önemli
Soybaa_family Asyaveannesi04 valla o kadar bilmiş davranıyoki eskiler anlatamam daha erken diyincede çok doktorcusunuz diyorlar ama dinlemiyorum. Hiç bir zamanda dinlemedim onları