Yagiz2212 Merhaba anneler bugün büyük kızım 5.5 aylık oğlumun kolundaki aşı yerini sıkmış ve içinden yağ bezi gibi iltahap gibi koyu kocaman birşey çıktı ve kanadı çıkan yerde oyuldu birşey olurmu daha önce başına gelen var mı acaba
ruveydaensar Yagiz2212 sıkılmamasi gerek diye biliyorum ama duş aldirirken bı defa kızımınki de düşmüştu giydirirken fark ettim hatta kocaman bı boşluk vardı .yine aynı haline döndü hala kapanmadi .umarım bı şey olmaz yine de bilen birileri cevaplar inşallah
Btlaras2 Yagiz2212 o apse aşı kaynaklıymış o şekilde iyileşiyormuş içinden irin ata ata geçiyor hemşire öyle demişti bizde de oldu şuan kurudu şükür çok korkmuştum ben mi bakamadım mikrop mu kaptı diye ama öyle değilmiş korkmayın öyle öyle geçecek
35lavanta Yagiz2212 Verem aşısıdır o çok normal her iki çocuğumda da oldu hemşire zaten böyle olacağını ve orayı ellemememiz gerektiğini yokmuş gibi davranmamızı söyledi
annaco Btlaras2 Sarı iltihap gibi duruyor. Kendi kendine akıyor sonra kıyafetinde görüyorum. Öyle bir şey miydi?