Kuzeymama hayır hiç izletmedim. 4 aylık bir bebek henüz çok küçük tvden anladığı için bakmıyor geçmişler renkler sesler hoşuna gidiyor bakıyor ve odaklanıyor gözlerini dahi kırpmıyor. Tazecik beyni saçma sapan şeylerle doluyor. Bebeğinize faydası olmayan bi şeyi ne diye yapasınız ki. Böyle düşünürseniz bence izletmezsiniz. Tvye karşı değilim 1 yaş 1,5 yaş deseydiniz belki olabilirdi ama 4 ay diyorsunuz hiç olmazsa bence en az 1 yaşına kadar uzak tutmalısınız.