gulsene1998 Alindoga0705 benim oğlumda 21 aylık aynı bahsettiğiniz gibi ne yaptıysam alışamadı 🥺 çok yoruyor banyo kaçıyor bazen
Annis-ogul Alindoga0705 bnm oglum cok seviyorum ama bi arş korkar ildu istemedi artik babasının kucağımda yaptırıyorum. Yada su için istemiyorsa saç şapkaları oluyor onlardan deneyebilirsiniz
Yagmuurr Alindoga0705 Kendi kucağınıza alın suyla oynatarak yıkayın benim oğlum çıkmak istemiyor böyle olunca
betuuls Alindoga0705 18 aylık oğlum kış dönemine girdiğimizde kıyametleri koparıyordu. Bi kaç kez banyodan sonra alıştı. Su doldurup kendi üzerine boşaltıyor oyun gibi öyle hoşuna gitti alıştı
Mucizem0111 Benimde oğlum 17 ayına giricek kış mevsimine girdiğimizden berii sık sık yıkamıyorum ya sanırım soğudu banyodan ağlıyor cok yazın hiç böyle değildi tam tersi leğene su dolduruyordm oynuyordu icinde ama kış geldi kıyamet kopuyor
Merve_ada71 Alindoga0705 bizimki 14 aylık aynı ya banyoyu hazırlarken başlıyor kıyamet bütün apartman diyordur sanırım bu kadın çocuğa bakamiyor diye 🙄
Serpil09 1 ay sonra 1 buçuk yaşına gorecek su deydi mi tenine başlıyor ağlamaya ayağa kalkıyor sürekli