Kızlar merhaba bebeğim üç aylık iki gündür genzinden hırıltı geliyor böyle burnundan rahat nefes alamıyor burnununda sürekli temizliyorum ama geçmiyor.ayrıca bebeğim yeni doğduğunda bir ay hastahanede yattı enfeksiyon dan şimdi neyden olabilir doktora götürmeme gerek var mı?çok korkuyorum yine aynı şey mi🥺