Kızlar kayinvalidem 1989 senesinde 1 aylık bir işte çalışmış ve sigorta başlangıcı var. Bu yeni çıkan erken emeklilikte acaba kayinvalidem de yararlanabilir mi? Aradaki borcu kapatıp emekli olma imkanı varmidir? Not: sadece 1 aylık çalışmış başka çalışma is günü yok. Bu şartlarda emekli olabilir mi sizce? Bi araştırmak istedim de. Aranızda sigorta da falan çalışan varsa beni Bi aydınlatabilir mi