Nurdeman Arkadaşlar merhaba. Hastanede yapılan ilk işitme testini bebeğim geçti fakat sağ kulak ön kısmında bir çukur görüldü iğne deliği kadar. 6. Ayda detaylı taramaya götürmemi söylediler. Daha önce bu durumu yaşamış olan var mı? Bir riski var mı?
Nurdeman [silindi] bera işitme testi randevusu aldık ama uyumadığı için bi türlü yapılamadı, siz bebek küçükken götürün mümkünse
[silindi] Nurdeman Bizeden mr istediler. Randevu nisana verildi. Erkene alcaz. Nasıl olacak bilmiyorum…
[silindi] Nurdeman Evet işitme testini geçti. Ben üniversite hastanesinde doğum yaptım bu arada. Araştırmak istiyorlar. 6 aylık olunca KBB görecek dediler. 6 aylık olunca kbbye gittim muayene oldu tekrar işitme testi istediler bizden. Onuda geçti sonuçları kbbye götürdüm orada ki doktor fotoğrafını çekti bir yere gitti geldi. Mr çekilecek dedi.. Şu an 9 aylık
Nurdeman [silindi] o zaman siz benden daha tecrübelisiniz çünkü bebeğim uyumadığı için biz bera testini bi türlü yaptıramadık 🙂
[silindi] Nurdeman Benim oğlum uyumadı ama bizde zar zor yaptırdık testi. Aralık 25′te mr çekilecek bakalım ne olacak 😊
Nurdeman [silindi] 🙂 bizim de dördüncü deneyimimiz olacak haftaya. Ama sizinki testleri de geçtiyse bir sorun olmayacaktır merak etmeyin inşallah.