Arkadaşlar az önce bebeğim hem acıkmış hem uykusu vardı. Cok ağlıyordu hemen formül mama yaptım 120 lik, ama hepsini içmedi. Buzdolabında beklese sonradan sıcak suya koysam ve bebeğime içirsem birşey olur mu ? İnternette içmeden koyarsanız birşey olmaz diyor ama içtiyse tekrar içirmeyin diyor. Ne yapsam bilemedim x