Merhaba kızçeler.. bebeğim doğalı 18 gün oldu. Ben doğumdan sonra çoğu kilom gitti ve çok zayif gözüküyorum. Her gelen çok kötü olmuşsun yemek yiyip içmiyor musun sütün yoktur senin çocuk hiç gelişmemiş falan diyorlar. 2 gündür de bebeğim sürekli memede durmak istiyor yatağına bırakıyorum 10 dakika sonra uyanıyor ve meme istiyor benden de ayrılmak istemiyor. Acaba aç mi diye stres yapıyorum 2 gündür moralim iyice düştü. Göğsümü sıktığımda sütüm geliyor bazen fişkirir tarzda görüyorum bazen normal. Doymadığı için mi böyle mama mi vermeliyim? Bir de gaz sancisi var sürekli ıkınır tarzda sesler çıkarıyor. En son 15 günlükken kilosuna bakıldı. İlk doğduğunda doğum kilosunun altına düşmüştü 15 günlükken doğum kilosundan 250 gram fazlaydı. Anne sütü alıyor sadece bazen bir kerelik 20 cc veriyorum onu da 4 5 gündür vermiyorum. Bu garibe bir akıl fikir 😐😐😢