Merhaba bebeğim 6 ay 10 günlük. Cok uzun zamandır böyle. Gece uyurken uyku arasında beni emiyor, gayet rahat,keyifle. Fakat gündüz uyanıkken asla emmiyor. Biberonu alıyor. Gündüz emmeye nasıl çevirebilirim, daha önce başına böyle birşey gelen var mı?