Zey-yus50 Kızlar oğlum üç yaş kreşe gidiyo neredeyse %70 lik bir ara zam belirtmişler artan enfalasyona göre oysaki sözleşmemiz bir yıllık idi? Böyle bir şey olabilirmi sizinde özel okul veya kreşe giden çocuklarınız varmı böyle bi uygulama oldumu
Dmt-01 Zey-yus50 geçen yıl aralık ayında başlamıştı kızım kreşe ozaman zam yapmicaz gibi bişeyler demişlerdi ama yılbaşından sonra zam yaptılar asgari ücrete gelen zam maliyetlerin artışı filan diyip zam yapıldı bide kırtasiye parası geçen yıl alınmamıştı eylül ayında istediler şimdi yeni zammı bekliyoruz daha bişey demediler
pitircik2019 Zey-yus50 bizim oldu , olması gerektiği kadar ama yine de fazla geldi. Sözleşmemiz de Ocak da zam yapılacağı da yazıyordu.
Zey-yus50 Bebitom_3 evet bir senelik konuştuk hatta bir ara hasta olmuştu almayı düşündüm dediki sözleşme bir yıllık cayma bedeli ödemelisiniz filan😑
Bebitom_3 Zey-yus50 o zaman sizde söyleyin sözleşme 1 yıllık nasıl fiyat yükseltebiliyorlar avukata falan sormak lazım