Sevo97
Bebeğim 3 ay 16 günlük son 5 gündür bi garipleşti ne uyuyor ne duruyor çıldırcam kimsede durmuyor kucakta durmuyor ne olduğunu anlayamadım dün doktora gittik bebeğim bi garip duruyırdu burdada sormuştum bebeğim başını ve karnını dışa doğru tutuyordu doktor muayene etti ve bu çoçukta d vitamini çok eksik dedi kollarını tutup kaldırdığımda
KAfasını kaldırmıyor hem gevşeklik var hemde biraz geriden geliyor dedi çok üzüldüm üstüne 5 gündür nefes aldırmıyor