rivrivyapma internete göre baş çevresi baya büyük özel doktoru üz yok randevu alıp gidene kadar aklıma takılacak normal mi bu ölçüler?
theanalikko rivrivyapma bebeğiniz kız mı erkek mi? Bizim de iki aylıkken böyleymiş sorun görmedi doktor
Glsheker rivrivyapma Merhabalar oğlumun baş çevresi de şu şekildeydi.1. ay 39 -3. ay 42-5 ay 44-7. Ayda 45 cm. Özel dotorada gidiyorum, dün sağlık ocagida baktı bir sıkıntı görmedi genetik bir şey.Bence sıkıntı etmeyin :))
Ygzz rivrivyapma bizim oğlanın kafa da büyük doktora gittiğimizde babasının kafasına baktı oğlanın kafasına baktı babanın büyük o yüzden genetik dedi sizinde öyle olabilir
Olimbonii rivrivyapma Cok asirida büyük degilmis gelisim olarak ve genetik olarakda fark edebilir benim bebegim 3 aylik 39 du suan 3 bucuk aylik kac oldu bilmiyorum
theanalikko rivrivyapma her şeyi normal gidiyor dedi zaten o kadar kilo alıp boyu da uzarsa kafası küçük kalması anlamsız kalır bana göre
Olimbonii rivrivyapma 2 aylikken benimki 38 di ama bu dedigim gibi genetik olabilir yada gelisim farki olabilir bakinca kafasi nasil duruyor normalmi
Olimbonii rivrivyapma bence genetik biseydir anormal bise olduğunu düşünmüyorum cokcok asirida buyuk degil bence
Glsheker rivrivyapma Evet doktor normal dedi.Zaten yapılı bir bebeğiz genetikmis böyle şeyler :) Şuan 9 ayligiz bir sıkıntı da olmadı şükür eğer aksi bir şey olsaydı şimdiye kadar çoktan doktor yönlendirmisti bizi diye düşünüyorum.2 ayda bir özel çocuk doktoruna götürüyorum zaten