Arkadaşlar artık anlayamıyorum ne yapmam gerektigini ilk zamanlar sarılıktık 1 saatte bir 40 ml felan anne sütü sagip veriyodum aradada mama boylece sarilik atlattik ama bir ayda max kilo almisiz 2600 dogduk erken dogumdu 1300 kilo almisiz bir ayda. Doktor saati 2 saate mamayida azalt dedi hatta kes dedi.
Emzirmem cok az zaten doymuyo bile unutmasin diye veriyorum. Sütum cogalmadi 2 en fazla 60 cc süt cikiyor onu veriyorum hâlâ istiyor hicbir sekilde durmuyor . 40 gunluk kac cc icer ne versem icicek biliyorum bi ara 90 fln cikti verdim hepsini icti . Aradada meme veriyorum ama doymuyor memede zaten . 2 saatte kesinlikle uyumak disinda durmuyor araniyor hep
Gazinida cikariyorum anlam veremedim yardimci olun
Suanda kilosu 4 kilo gunude 40 gunluk oluyor.
Benim gibi sağanlar ne kadsr süreli veriyorsunuz