Minikkalpler_00 Kızlar dün geceden beri bebeğimin aşırı ateşi var naparsam düşmüyor soğuk uygulama ateş düşürücü her şeyi ama yok aynı eşimde şehir dışında hastaneye gidemiyrm napmam lazım düşmesi için?
Bugleminannesii Minikkalpler_00 birisinden yardim isteyin taksi tutun veya hastaneye gitmek için bişey yapın ambulans kabul ederse onları çağırın. Yüksek ateş riskli ateş kaç bilmiyorum ama geçen bi fenomen doktorun kapının önündeyken çocuğu havale geçirmid
Alyatrd Minikkalpler_00 kaç ateşi peki , başka semptom var mı ? Öksürük, burun akıntısı, ishal gibi .?
portakalcicegi7 Ateşin bir çok sebebi olabilir hastaneye götürmen gerekir eğer düşmüyorsa yapabileceğin bir şey yok
Minikkalpler_00 portakalcicegi7 bilmiyorum bnde normalde babası burda olsa hiç düşünmeden götürmüştüm belki düşer diye bekledim ama yok galiba Bi şekilde götürecem
portakalcicegi7 Minikkalpler_00 götür canım ne olur ne olmaz eşine söyle annen baban arkadaşın falan varsa birinden rica et götürsünler sizi . Düşmeyen ateşin ciddiye alınması gerekir
Minikkalpler_00 Alyatrd hastaneye götürdüm bronşiti olduğu için zaten sürekli öksürüğü var İshal yok ama